17 januari 2013

Liten viljeseger

Jag var ju lite besviken på min kropp efter gårdagens innecykling i Ryahallen. Kände liksom inte att jag hade fått valuta för investerad tid. Därför bestämde jag mig för ett litet pass på crosstrainern idag. Det blev 2st 20-minutare med lite varierad belastning. Tyvärr funkade inte Redbull Live, så det blev nå'n annan film, som visade sig vara alldeles för kort - mindre än 10 min. Därför blev pausen mellan 20-minutarna lite lång eftersom jag blev tvungen att hitta någon längre snutt. Det gjorde jag till slut. Den lille veklingen skrek åt mig från starten på första passet redan - "sänk lasten, sänk lasten!" men jag vägrade. Till andra passet gick jag dock ner 40W men det var han inte nöjd med. Det struntade jag i - han vann ju på KO igår när han spelade ut kramp-kortet så det var min tur idag.
Pulskurvan - inget särskilt idag. Nöjd med återhämtningen i pausen
Så här såg passen ut. Snitteffekt 256W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar