6 januari 2013

Bra slut på helgen

Var hemma hos föräldrarna i helgen och åt lite julmat. När vi kom dit möttes vi av min bror - cykelgalningen, ni vet - som precis hade varit ute och cyklat i 3,5 timmar. Vi åt massa god mat och hade allmänt trevligt innan vi framåt kvällen följde honom till tåget. Idag var han sedan ute på ytterligare 3 timmar. Inspirerad av galenskapen tog jag mig ett intervallpass i källaren ikväll. Efter en 15 min uppvärmning dök jag på intervallerna . 5st 90s/90s-intervaller på 120W/400W. Den lille gnällspiken ville som vanligt lägga av efter det två första men jag tänkte bort honom. Sedan tog jag 5 till på 80W/360W bara för att visa honom vem som bestämmer. Det var inte lätt men jag tog mig igenom.
Dagens pulskurva - de första 5 topparna på ca 195(97%), de andra bara 190

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar