12 april 2012

En härlig stund i skogen igen

Direkt jag kom hem från jobbet idag lastade jag sonens cykel i bagaget och min på hållaren på dragkroken. Lagom till det var dags att åka iväg hade dock sonen ingen lust att träna. Synd jag inte visste det 10 minuter tidigare - då kunde jag cyklat bort till Ymergården. Nu blev det bilen i stället. Hängde sedan på när Felix och Ludvig drog iväg de lite seriösare åkarna till Björbobacken. Känns lite dumt att vara och cykla 10-15 minuter hemifrån, sedan cykla tillbaka i 30 minuter till Ymergården, sätta sig i bilen och köra hem på ytterligare 10 minuter. Nåväl - träningen var kul. Jag och Sandra bröt den lite tidigare än övriga gänget och körde tillsammans tillbaka till Ymer. Var tyvärr tillbaka lite för sent för att hinna hämta dottern på hennes träning så hon valde att gå hem i stället. Så kan det gå...

Snittpuls idag 80% av maxpuls, topp på 100%. Gör susen i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar