18 januari 2012

Reklamen borta!

Nu har jag tagit bort reklamen från sidan. Det var ett litet test av ren nyfikenhet. Jag lade till reklamen för någon vecka sedan, det har hittills genererat c:a 2kr i intäkter. Inte så mycket - dessutom är jag rädd för att jag själv står för en del av det - och det är inte riktigt enligt avtalet man accepterar. Så för att inte hamna i bråk med Google AdSense har jag stängt av dom. Det blev ju ändå mest bara bantningsannonser och det är inte vad jag hade hoppats på. Tyvärr fick jag inte välja - hade jag fått välja skulle det varit cykel- och annan sportutrustning. Nå - nu är det väck i alla fall. Så många läsare verkar jag ändå inte ha...

4 kommentarer:

  1. Jag läser ;)
    Får jag provision på de två kronorna?
    /Anders K

    SvaraRadera
  2. Vi kan väl träffas hos indiern en dag och diskutera det? Jag är tillgänglig alla dagar utom onsdag i nästa vecka.

    SvaraRadera
  3. Det gick visst inte, nej. Men hur kan du skriva å,ä,ö just nu?

    SvaraRadera
  4. Det låter bra men i februari. ;)
    Åäö finns väl på alla telefoner....

    SvaraRadera