4 januari 2011

Mer snö - suck...

Så fick man lite extra motion idag. Något mellan 5 och 10 cm snö hade kommit inatt. Det var bara att slänga i sig frukosten och gå ut och skotta. Efter skottandet en snabb dusch innan Jätten bar mig till jobbet. Det var lite spännande före idag. Hjulen kunde dra åt vilket håll som helst om man inte hittade lite ospårad snö att köra i. Stundtals använde jag nästan halva gatans bredd. Men jag höll mig på hjulen, utan en enda fotisättning.
Det var skönt när jag kom fram till en plogad gång-/cykelbana.
Jag är såå glad att jag kom igång med cyklandet igen!

2 kommentarer:

  1. Sladda på i snön bara så får jag snart finbesök igen :-P
    Här väntar både hammare och svets

    Förresten, snöskottning gör dig gott.

    Mvh
    Cykelmeken

    SvaraRadera
  2. Hehe...
    här ska inte krävas några lagningar mer. Men det är skönt att veta att du är redo.

    SvaraRadera